Termeni si conditii

TERMENI SI CONDITII DE REZERVARE
LIVRAREA SERVICIILOR TURISTICE

  • Preţul total al contractului este precizat in rezervarea efectuata pe email rezervari@divinapartments.ro sau in conversatia de pe WhatsApp. Acesta poate include toate taxele, comisioanele, tarifele si orice alte costuri suportate de prestator. De asemenea, el poate fi inscris si in cataloage sau pliante, puse la dispozitia turistului si in mijloace de comunicare electronica si/sau pe factura.
  • La incheierea contractului, prestatorul solicita plata unui avans de minim 30% din pretul pachetului achizitionat, sau dupa caz, plata integrala, conform conditiilor mentionate in oferta transmisa electronic. 
  • Conditiile de plata difera in functie de perioada, nr. persoane, tipul pachetului de servicii de calatorie achizitionat, de tipul de oferta si vor fi trecute in contract sau in anexele aferente acestuia.
  • Platile se pot face prin virament, depunere direct in conturile prestatorului sau prin link de plata trimis de catre prestator.
  • In cazul in care la incheierea contractului s-a perceput un avans, plata finala se face cu 30 zile inainte de check in.

TERMENI DE RENUNTARE/ANULARE si/sau MODIFICARE A SERVICIILOR TURISTICE
POLITICA DE RAMBURSARE A SUMELOR ACHITATE

  • Imediat dupa rezervare, anularea rezervarii se penalizeaza cu 10% din costul total al acesteia.
    Cu 30 zile inainte de check in, anularea rezervarii se penalizeaza cu 30% din costul total al acesteia.
    Cu mai putin de 30 zile inainte de check in, anularea rezervarii se penalizeaza 100% din costul total al acesteia.
  • Schimbarea datelor de check in este gratuita, in functie de disponibilitate, daca este anuntata in scris cu cel putin 30 de zile inainte de check in. Deasemenea se va recalcula costul sejurului pentru noua perioada aleasa si se va achita diferenta daca va fi cazul. 
  • Plata avansului reprezinta acceptarea politicilor rezervarii.
  • Neplata diferentei de 70% pentru rezervare, la scadenta stabilita prin contract/conversatie/factura emisa, anuleaza integral rezervarea si se pierde in totalitate avansul achitat.
  • Daca rezervarea se efectueaza sub 30 zile inainte de check-in, atunci se va achita integral la momentul rezervarii.
  • In cazul in care turistul nu poate sa efectueze sejurul, indiferent de motive, acesta poate sa cesioneze contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii de calatorie contractat, cu obligatia de a anunta in scris prestatorul cu cel putin 14 zile inaintea datei de plecare.
  • Rezervarile achitate cu tichete/card de vacanta / link de plata card de vacanta, NU permit anulare, deci NU sunt rambursabile.

DATE FISCALE SI CONTACT FURNIZOR/PRESTATOR SERVICII TURISTICE

Furnizor/Prestator: EFTIMESCU ELENA-CRENGUTA P.F.A.
CUI : 46375408
Reg. Com.: F13/552/2022
Sediul social: Str. Prelungirea D13, nr. 6D, bl. C4, et. 2, ap. 12
Localitate: NAVODARI Judet : CONSTANTA Tara: ROMANIA
Cont IBAN RO12BRDE445SV03335744450
Banca BRD – Groupe Societe Generale
Email: rezervari@divinapartments.ro
Telefon: +40 747 377 957